[Epitesz-barkacs] Energy meter

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 17., Szo, 10:50:52 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.10.17. 09:21:30 +2h-kor írta:

> Szerintem egyszerűbb, ha a fogyasztásmérődet nullázod, és leolvasod
> egy óra múlva. Még számolni se kell.

igazad van, csak ahhoz türelmetlen vagyok, hogy a 3 gombbal
beprogramozzam :-(
emiatt megelégszem egy pillanatnyi érték alapján becsült
fogyasztással, mert ha kell pl. a nyomtató, akkor úgyis bekapcsolom,
akármennyit is fogyaszt, max nem hagyom bekapcsolva
standby jelleggel, ha 2 órán belül nem lesz újabb nyomtatnivaló