[Epitesz-barkacs] galleros izzo + akku + tolto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 17., Szo, 11:31:23 CEST

van egy elemlámpa
izzó:2,4V/0,75A PX13,5(galléros)
2Db ceruza(AA)elemmel működik
(az égőn konkrét adat nincs, de a 0,75A -től eltérő adatot nem találtam a neten )
------------
aztán van egy PowerBox A480 töltő
ami 2 vagy 4 akku töltésénél 700mA-esnek mondott elektronikával
okossá tett ketyere
és van  2600mAh-nak mondott akku
ha pislákolósig kimerített akkukat töltök, a töltő leginkább 1 óra múlva
töltöttnek jelzi az akkukat,

ezeket beleteszem elemlámpába kb 1 óra alatt ki is merülnek

több fajta akkunál hasonlókat tapasztaltam, GP, meg noname, meg akármilyeneknél
mindegyik NiMH -s

olyan, mintha csak 700mAh -nyit tudnak felvenni és leadni,

a töltő elektronikája okozza?