[Epitesz-barkacs] galleros izzo + akku + tolto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 17., Szo, 18:40:35 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.17. 18:06:55 +2h-kor írta:

> Akkor a töltőben van a bibi, valszleg nem is NiMH-ra csinálták.

az olasz duma szerint NiMH - nak is kell lennie

> Ha 1 óra alatt töltődik fel egy ilyen, akkor alig lehet megfogni, olyan
> forró. Persze bírja. Gondolom ennek ellenére jobb lenne inkább hosszabb

1 óra alatt az enyém hideg marad :-(

> idő alatt, kevésbé szétmelegítve tölteni, de rövid idő alatt máshogy nem
> megy bele a szufla.

SBS POWER BOX A480 gyors töltő

csak olasz info jött be
----------
Caratteristiche tecniche

-Tempo di ricarica 2-3 ore
-Adatto per pile formato AA e AAA
-Adatto per pile Ni-MH e Ni-Cd
-Adattatore da rete 220 V
-Adattatore da Auto 12 V
a jelek szerint nem csak én szopok vele:

pl:
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_6179.html

Van egy sbs powerbox A480 típusú akkutöltőm (valami olasz termék), amihez kaptam 4db 2300mAh-s aksit. Első használatkor tökéletesen működött, viszont utánna ha beletettem a teljesen lemerült aksikat 10 perc sem telt el, és azt mondta, hogy kész, ami elég lehetetlen, mivel a töltőáram 700mA (új aksikkal is hassonló a helyzet). Van benne a töltő adatlapja szerint egy mikroprocesszornak nevezett IC PJ3963CS, ami egy Li-akkumlátor töltő IC (a töltő NiMH aksikat töl, ezt is adtak hozzá), és egy LM358 IC, ami szerintem egy komparátor.

de talán nem lenne reménytelen megismernem a belsejét:

A Rádiótechnika 2005/8-as   tartalmából:

GYÁRI KAPCSOLÁSOK – szerviz rovat

Az SBS PowerBox A360 akkutöltő kapcsolási rajza    a  450. oldalon