[Epitesz-barkacs] galleros izzo + akku + tolto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 17., Szo, 20:49:58 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a jelek szerint nem csak én szopok vele:
> de talán nem lenne reménytelen megismernem a belsejét:

Inkább valami értelmesebbre kéne használni a drága időt.
Ha teljesen fel akarod tölteni az aksikat, de olcsón, akkor valamelyik
meglévő időzítődet vesd be, meg valamit, ami kb állandó áramot tud.
Ha meg felügyelet mellett gyorsan, akkor vegyél egy másikat.
Odáig szerintem sokáig nem fogsz eljutni, hogy a procis részbe is beleásd
magad, és végül működőre hozd az egészet - hacsaknem találsz egy leírást
róla, hogy alakították át mások sikeresen a cumót.

A gyorstöltésben van némi veszély amúgy is. Kell hőfokérzékelő is a
cucchoz, ha nem akarod a töltőt és környékét romba dönteni otthon. :-)

Abban a duracell tipusban, ami itt van, az AA NiMH aksikat 2A-rel találták
ki, hogy tölteni kell. Így 1 órán belül feltölti. (Nem mértem meg, hogy
tényleg annyi-e.)