[Epitesz-barkacs] galleros izzo + akku + tolto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 18., V, 08:45:09 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.18. 00:09:50 +2h-kor írta:

> Inkább válassz valami kisebb áramot, mert a 2A megköveteli a
> hőfokérzékelést.

oké

> Vagy próbáld annyira meghekkelni a meglévő töltőt, hogy ha már úgyis bele
> akarsz mászni a belsejébe, hogy ne érzékelje az akkufeszt, vagy ne annyit

a 7805-ösnél a középső lába egy potméter csúszkájára kötve akár 6 - 7 - vagy akár
20Voltot is le tudott osztani, hogy a 7805 azt higyje, hogy 5 Voltnál lenne a kimenőfesz

ha ezt a  powerbox kapcs. rajzán megtalálom, hogy hova köthetek egy potit, akkor orrba
tudnám vágni a powerboxot :-)

> érzékeljen. Ettől ki fogja nyomni a 700mA-t, amitől ugyanúgy felmelegszik
> az aksi a végén, csak sokkal később, úgy 3 óra múlva. Megnézed, hogy ez
> mennyi idő múlva áll elő tényleg, és akkor már tudod, hogy a konnektorba
> dughatós hálózati időzítőt mennyire kell beállítani. (Mintha már vettél
> volna ilyet, úgy emléxem.)

igen, egyet már vettem. de ezek szerint még 8 - 10 darabot kellene vennem  :-(
(akkus csavarnyózókhoz 3 db, stb)