[Epitesz-barkacs] galleros izzo + akku + tolto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 18., V, 11:36:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a 7805-ösnél a középső lába egy potméter csúszkájára kötve akár 6 - 7 -
> vagy akár
> 20Voltot is le tudott osztani, hogy a 7805 azt higyje, hogy 5 Voltnál
> lenne a kimenőfesz
>
> ha ezt a  powerbox kapcs. rajzán megtalálom, hogy hova köthetek egy
> potit, akkor orrba
> tudnám vágni a powerboxot :-)

Ha van kapcsirajzod valahonnan, akkor tedd fel ide, vagy a linket, ahol
megtaláltad, és majd közösen kitalálunk valamit, hogy hol kell
beavatkozni.

Ha nincs a kütyüdben hőfokérzékelő, akkor csak áramkorlát van (amit nem
bántunk), és feszjel visszavezetés. Az utóbbit kell megbuherálni, valszleg
csak 1 ellenállást kicserélni vagy kivenni.

> igen, egyet már vettem. de ezek szerint még 8 - 10 darabot kellene
> vennem  :-(
> (akkus csavarnyózókhoz 3 db, stb)

Már miért kellene? Bármihez át tudod állítani az időt. Persze, ha
egyszerre több dologhoz is kell más idővel, akkor igen, több kell.