[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Okt. 19., H, 08:56:29 CEST

Szervusz Attila!

> Vasárnap mi is reggel elmentünk 23 fokban, levettem 20-ra, és estefelé 7
> körül még 21 volt csak, kazán nem kapcsolt azóta. Egy deka szigetelés sincs
> a falakon...

Viszont nem is volt hideg napközben.

Eredeti kérdésre a válasz: hálóban 17-18 fok körül van, nappaliban
19-20. Igaz, itt cserépkályhák vannak, a sugárzó fűtés alacsonyabb
levegő-hőmérsékletnél ad hasonló hőérzetet. Hőszigetelés nincs, 38-as
tömör téglafalnak megfelelő falak vannak. Ablakok hőszigetelése is
pont ennyi (-: újak).

szia: Balázs