[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 19., H, 16:13:22 CEST

ha a kazan minimum teljesitmenye 8kW, es a radiatorok azt 40 fokon le tudjak adni, akkor nem lesz kapcsolgatas, addig, amig ez a ket feltetel teljesul.
ha kozben a lakasnak csak 4kW kell, akkor persze ettol emelkedni fog a homerseklet. amig a termosztat le nem kapcsol, vagy amig a "radiatorok 40 fokon 8kW-t le tudnak adni" feltetel meg nem dol, mert szelsoseges esetben 40 fokos szobaba keptelenek leadni.

Gabornak tuti az a gondja, hogy kicsi a tomegaram. ha a szivattyu nem csinal 12liter/percet, akkor 30 fokos visszatero es 8kW mellett midnenkeppen 40 fok fole megy az eloremeno.

vajk