[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 19., H, 16:23:57 CEST

sok van. plebsznek ontanulonak hivjak oket.

siman egy PID, ahol a beavatkozojel a kitoltesi tenyezo. amit lattam, meg allitani is lehetett a "ciklusszamot". 5-nel 12 perc a periodusido, 4-nel negyedora, 3-nal 20 perc, 2-nel felora.

a kezdo user meg nez, hogy a kazan osszevissza kapcsolgat, fut amikor nem is hult meg semmit a lakas.

vajk