[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 17:10:49 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nincs bevezetve, palackos PBgáz lesz,

Aha. Hát akkor nem lesz jó az égő. Mert hogy szinte biztosan földgázra van
megcsinálva. A PB-nél jóval kisebb lyukak kellenek, több levegőt kell
belekeverni... fogalmam sincs, hogy fogod tudni ezt megváltoztatni. Egy
földgázzal jól, szépen égő szerkezetet átrakva PB-re egy igen kormozós,
sárgás lángot eredményez.

> igazából kidobta valaki, mert fürdés közben leforrázta a farkincáját
> (valami elektronikai-automata csinált ilyet neki ), egyébként nem vettem
> volna
> meg pénzügyi okokból

Sejtettem, hogy valami ilyesmi van a dolog mögött.

> kéménytéma miatt a kazános utánfutóba lesz felrakva, 2szál slaggal jönne
> be a
> házba a fűtés, és néhány drót a termoszthoz, stb

Szerintem, ha van valami mód a ház oldalán kidugni a kályhacsövet, aztán
valami rejtett módon felvinni elég magasra, hogy a kavaró szél ne fújjon
bele, jobban járnál. Aztán tavasszal lebontod.
Nem csinál igazán látható füstöt, szóval nem fogja senki kiszúrni. Ha kint
használod teljes egészében, gondban leszel a vízkör elfagyásával.