[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 20., K, 15:54:09 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.20. 15:22:36 +2h-kor írta:

> Ez nem tőle függ, hogy meddig termel és meddig nem. Ha van egy elég kis
> hiszterézisű hőfokszabályozó, az majd megszabja, hogy mikor kapcsoljon ki
> meg be. Illetve biztos van vízhőfok szabályozója is (korlát), az elég
> sűrűn kapcsolgathat akár.
>
> Változás történt, mégis bevezettetted a gázt? Hol lesz kémény? :-)

nincs bevezetve, palackos PBgáz lesz,
még a palackos gáz 3000Ft/palack és 160kW/pavack mellett is
19 Ft alatt van 1kWh , azaz 40% az nappali áram 47Ft-jához képest

igazából kidobta valaki, mert fürdés közben leforrázta a farkincáját
(valami elektronikai-automata csinált ilyet neki ), egyébként nem vettem volna
meg pénzügyi okokból

kéménytéma miatt a kazános utánfutóba lesz felrakva, 2szál slaggal jönne be a
házba a fűtés, és néhány drót a termoszthoz, stb