[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 20., K, 17:38:56 CEST

>Ez tutira kiszedi a klórt? Teljes egészében?

talán ismered a mondást, hogy mi a biztos ....

nekem azt mondták, már több helyen is, meg 1ébként az aktív szénnek kutya
kötelessége bele kapaszkodni a szabad klórba vagy fordítva...

>Amúgy a gáztalanítás a növényeknek is jó lenne.
>Azért lehet, hogy hallgatok rád.

de szaladj el Te is abba a bótba ahol voltam és ha ott van az idősebb
kolléga szeret sokat beszélni, és még vegyi képleteket is felsorol, hogy
miből mi lesz....

ha meg télleg venni akarsz, akkor némi pénzmag is kell hozzá.
3000 ft az aktívszenes betét, de ehhez jó lenne egy 5 mikronos előszűrő na
ez a fonalguriga kerül 800 ft-ba,
ez tképpen nem feltétlenül szükséges, csak a nagyobb lebegő szennyeződéseket
megfogja, így az nem tömíti el annyira a szenes szűrőt,
ja és mind a kettőhöz kell 1-1 ház.

ez utóbbi miatt kerestem én csak betétet, meg barkácsoltam rá a régi
szűrőházhoz a csonkot, mert eléggé borsos az ára.
sok helyen 10e felett kínálnak egy ilyet, itt azért "csak" fele annyi.