[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 17:51:47 CEST

Zsolt wrote:

> nekem azt mondták, már több helyen is, meg 1ébként az aktív szénnek
> kutya
> kötelessége bele kapaszkodni a szabad klórba vagy fordítva...

És ezt az aktív szén meg a klór is tudja? :-) Na jó, próba cseresznye.
Nekem már az is elég végülis, ha semmi klórízt/szagot nem érzek a vizen,
akkor már tudom vedelni is.

> de szaladj el Te is abba a bótba ahol voltam és ha ott van az idősebb
> kolléga szeret sokat beszélni, és még vegyi képleteket is felsorol, hogy
> miből mi lesz....

Ez a volt billában lévő DÉG bolt, vagy másik? Nem figyeltem eléggé.

> ha meg télleg venni akarsz, akkor némi pénzmag is kell hozzá.
> 3000 ft az aktívszenes betét, de ehhez jó lenne egy 5 mikronos előszűrő
> na
> ez a fonalguriga kerül 800 ft-ba,

Nem biztos, hogy kell nekem nagy faxni, nem akarok minden vizet áttolni
rajta. Lehet, hogy csak ferakom időnként a mittudomén kerti csapra, és pár
üveg ivóvizet veszek, aztán kész. Most nincs olyan általános használatú
csap, amire fixen rá akarnék tenni egy ilyet.

Ha a szénszűrő sokkal több ivóvizet képes adni, mint amennyit az áráért
lehet venni valami ilyen-olyan ásványvizet, akkor megéri.

> ja és mind a kettőhöz kell 1-1 ház.

Gondolom komplett szűrő is van, valami pici is elég nekem, amin át egy-egy
palackot meg tudok tölteni.

Vagy! - másik ötlet - hozzád járok kannákkal ivóvízért. :-) (Na ez drágább
lenne, mert benzinpénz, illetve gyalog is lehetne, de nem szeretnék a
tordain felfelé még cipekedni is. :) )

> ez utóbbi miatt kerestem én csak betétet, meg barkácsoltam rá a régi
> szűrőházhoz a csonkot, mert eléggé borsos az ára.
> sok helyen 10e felett kínálnak egy ilyet, itt azért "csak" fele annyi.

Hát nem mondom, hogy nagyon felbíztattál! Lehet, hogy mégis beüzemelem ezt
a vákuumszivattyút inkább. :-)