[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 20:52:09 CEST

Zsolt wrote:

> ez egy másik:
>
> http://inaqua.hu/contacts.htm

De hiszen itt van a DÉG! Van itt másik is? Fene gondolta. Vagy már
elcserélték a telephelyet.

> én se le, se rá beszélni nem akarlak semmire sem.
>
> én úgy gondolom, hogy nekem ettől jobb lesz...
> de ha mégsem akkor is ottvan a placebo hatás :)

Te az összes vizedet át akarod ezen vezetni, nem? Nekem meg csak napi max
2-3 liter ivóvíz kell, de akkor már esetleg túloztam. (Vizesedik a lábam
sajna.) Aszongyák, hogy a tiszta víz a legjobb vízhajtó. Na azért egy kis
furosemiddel besegítek neki. :-)

> de 1ébként az üdítőitalos cég is ajánlj egy aktívszenes szűrőt a
> vezetékes
> ivóvízhez és azért egy 70 éves cégnek már csak van valami tapasztalata.

Persze, jó is lenne ez, de tényleg most nincs olyan csap, amire rá tudnám
eszkábálni, valamint ez a pangó víz dolog sem frankó.

Amíg nem oldom meg, addig kevés csapvíz, a többi ásványvíz.