[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 20., K, 21:05:57 CEST

>Te az összes vizedet át akarod ezen vezetni, nem? Nekem meg csak napi

dehogy akarom, nekem van egy üdítőautomata felszerelve és csak az ahhoz menő
vizet akarom szűrni, pontosan csak azt a napi néhány litert amit megiszunk.

>de tényleg most nincs olyan csap, amire rá tudnám eszkábálni, valamint ez a
>pangó víz dolog sem frankó.

szerinted miért barkácsoltam kisvízcsapot amit be lehet toldani egy vízcsap
elé ? pontosan ezen keresztül kötöm be a fenti cuccot.

nagyon leegyszerűsítve a dolgot, kell egy tartály amibe benne van ez a
betét, egy csövön belemegy a víz és egy másikon kijön azon vagy egy csap és
kész.
ha kinyitod akkor jön a szűrt víz ha elzárod akkor nem jön.... :)