[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 21:28:06 CEST

Zsolt wrote:

> dehogy akarom, nekem van egy üdítőautomata felszerelve és csak az ahhoz
> menő
> vizet akarom szűrni, pontosan csak azt a napi néhány litert amit
> megiszunk.

aha. Hát akkor neked is lehet pangó víz problémád, nem?
Vagy az a néhány mondjuk 10. :-)
Na majd várom a tapasztalataidat! Nálam még nem aktuális a dolog, tele
vagyok más megoldandó baromságokkal.

> szerinted miért barkácsoltam kisvízcsapot amit be lehet toldani egy
> vízcsap
> elé ? pontosan ezen keresztül kötöm be a fenti cuccot.

Jó, de itt nincs ilyen fali kútszerűség sem. 4 helyről lehet vizet venni:
mosogató, zuhanyzó, ezek karos hideg-meleg csapok, na jó, a wc is ott van
:), és két kerti csap. Szóval nincs igazán hova felszerelni. Esetleg mobil
lenne a víz-szűrő, az egyik kerti csapra pár mozdulattal feltekerem, alul
kinyit, vizet ereszt, alul elzár, szűrő leszed, kész. Ha belegondolok, nem
olyan vészesen macerás. 2 naponta 1 perc.

> nagyon leegyszerűsítve a dolgot, kell egy tartály amibe benne van ez a
> betét, egy csövön belemegy a víz és egy másikon kijön azon vagy egy csap
> és
> kész.
> ha kinyitod akkor jön a szűrt víz ha elzárod akkor nem jön.... :)

Értem én, de nincs módom most csinálni ilyen leágazást sehova.