[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 20., K, 21:17:54 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.20. 20:52:09 +2h-kor írta:

> De hiszen itt van a DÉG! Van itt másik is? Fene gondolta. Vagy már
> elcserélték a telephelyet.

akkor a csepel művek területén levő 3400cégnél mit szólnál :-)

> Te az összes vizedet át akarod ezen vezetni, nem? Nekem meg csak napi max
> 2-3 liter ivóvíz kell, de akkor már esetleg túloztam. (Vizesedik a lábam
> sajna.) Aszongyák, hogy a tiszta víz a legjobb vízhajtó. Na azért egy kis
> furosemiddel besegítek neki. :-)

mi okozhatja a boka ödémát vízhajtók nélkül kezelhető-e?

Szivelegtelenseg,melyvenas trombozis,visszertagulat,vese nem megfelelo mukodese okozhatja.Elsodleges a kivalto ok megkeresese.

Ha már a vízhajtó sem segít: nyirokmasszázs
Forrás: Dr.Info egészségmagazin / Minauf Péter nyirokterapeuta
2009. szeptember 16.
Az emberi testben a vér-érrendszer mellett egy másik érrendszer is van, a nyirokérrendszer, mely nyirokerekből, nyirokcsomókból és nyirokszervekből áll.
A nyirokérrendszer elégtelen működése ......