[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 21:32:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor a csepel művek területén levő 3400cégnél mit szólnál :-)

Az más. Ez egy relatíve kis hely, és teljesen uralta az egészet a dég,
amikor utoljára ott jártam. Most ezek szerint változott a szitu. Majd
megnézem, ha arra járok.

> mi okozhatja a boka ödémát vízhajtók nélkül kezelhető-e?

Nem tudom, főleg, hogy csak az egyik lábamon jelentős. Majd, ha nem tudok
rajta úrrá lenni, megyek dokihoz. Nem olyan vészes, csak rühellem, hogy
benyomódik a zokni, meg az ujjammal is meg tudom nyomni úgy, ahogy szokták
az ilyesmit nézni.

Szív ultrahangon voltam nem túl rég, aszonta a doki, hogy az rendben.
Reggelre többnyire elég jól elmúlik. Szóval nem kéne felkelnem... :)

> Ha már a vízhajtó sem segít: nyirokmasszázs

Inkább szexmasszázs lenne jó. :-)

> A nyirokérrendszer elégtelen működése ......

Én már ezzel az egésszel úgy vagyok, hogy ha egy gondolati CT felvételt
csinálok magamról tetőtől talpig, akkor megállapítom, hogy igen, a
tenyeremen a bőr ép. :-) Tojok az egészre (majdnem).