[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 10:22:40 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Slagra van ez a gardena nypomásálló gyorscsati.
> <http://webaruhaz.kodesign.hu/termek/profi_csatlakozo_keszlet.html>

Ennyire nem akarok gyors lenni, jó nekem a menetes móka is. Csak azt nem
tudom, hogy létezik-e olyan szénszűrő, amit rá tudok tekerni a kerti csap
menetére, vagy nekem kell barkácsolni? (Asszem így már pontosabb a
kérdés.)

Na de asszem jobb, ha elmegyek a billa helyére, és megkérdezem az
ottaniakat. Sőt, tudok vinni olyan anyát, ami pont jó arra a kerti csapra.

De előbb még az a kérdés is érdekelne, amit felvetettél, hogy mennyi
időnként vagy hány literenként kell cserélni a szénszűrőt, ha a
hatékonysága is érdekel. (Mert gondolom senki nem kötelez a cserére, ha
már dől át rajta a klór, akkor sem.)