[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 21., Sze, 15:07:44 CEST

>Végülis logikus. Sőt, vannak olyan csőszakaszok a hálózaton is, amikben
>akár tovább is pang a víz, még sincs baj.

mégsem annyira igaz.... mert abban van klor és az nem engedi elszaporodni a
bacikat, míg a szén ezt kiszedi és azután már akár jól is érezhetik magukat
a bacik. főleg egy mobilizált szűrőnél pláne.

>Mennyi időnként kell abban mekkora összegért cserélni a szenet?

ha tényleg érdekel a téma akkor egy kicsit visszaolvasva megtalálható a
válasz.

>a szűrőház is 5500Ft
én sem mondtam mást..... minthogy egyes helyeken 10e körül adják és
inaqua.hu-nál ennek a fele.

jó ez az agyal.hu csak kinek ?  aki gyálon lakik annak közel van, de aki a
xxii-ből akar oda menni először is majd 1 óra oda, továbbá kb. 25 km és
mindez még vissza is.

én 1szer voltam biciklivel 1 óra 45 perc volt.

>de a vizesek által szerelt (kék házas átlátszó, 20collos hossz 3200Ft
>más helyeken)

na ennek a helye érdekelne, mert eddig vizes boltban nem találtam , csak
15-ért volt valami nagyon márkás...

>Könnyű lenne megoldani egy mobil szűrőt?

szerintem igen csak kb. semmi értelme.
olyan sok felesleges munka és sallang van vele, hogy szerintem ebben az
esetben tényleg 1szerűbb ha autóval hazaviszel 2-3 rakat ásványvizet és
kész.

>5 mikronos PP csere félévente vagy 3 m3-ként
>Áfás ára: 6.000,- Ft

HAHAHA ez nonszensz.. amit én vettem az 5 mikronos és 815+áfa vót...