[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 16:09:28 CEST

Zsolt wrote:

> mégsem annyira igaz.... mert abban van klor és az nem engedi
> elszaporodni a
> bacikat, míg a szén ezt kiszedi és azután már akár jól is érezhetik
> magukat
> a bacik. főleg egy mobilizált szűrőnél pláne.

Lehet, hogy a szén a bacikat is "megköti", nem tudnak szaporodni,
odaragadnak valami zugba... :)

> ha tényleg érdekel a téma akkor egy kicsit visszaolvasva megtalálható a
> válasz.

Magamtól nem kérdeztem volna rá, nem gondoltam rá, de itt valaki
felvetette. Márpedig, ha 3ezer valamennyi az ára, akkor tényleg számít a
csere ciklus. Már csak az archívumban tudnék utána olvasni.

> szerintem igen csak kb. semmi értelme.

Nna akkor megint le vagyok beszélve. :-)
A továbbiakban asszem nem is szállok bele a témába, kezd körvonalazódni,
hogy nálam nem fog menni.