[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Okt. 21., Sze, 10:29:29 CEST

Hali!

Nem teljesen értem a problémát. Nekem is ilyen cirkóm van, (ha kell,
előkeresem a leírását), egy Honeywell cm67 termosztát kapcsolgatja ki-be,
teljesen jó.

(Eltekintve attól, hogy régebbieknek gyári hibás volt a hőcserélője, és pár
év után kilyukadt, ami egy elég költséges cserét jelentett, azóta lekopogom,
jó.)

Szabolcs