[Epitesz-barkacs] beretta gazkazan kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 15:22:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> sajnos nincs leírásom a berettához, tehát nem ismerem az ilyen kazánok
> lelkivilágát. Azt láttam, hogy van benne egy keringető szivattyú is
>
> ha kétóránként elindítom, és 40pecig termel, akkor 80percig nem, és
> akkor
> a fali radiátorok kihülnek (nálunk nincs padófűtés)?

Ez nem tőle függ, hogy meddig termel és meddig nem. Ha van egy elég kis
hiszterézisű hőfokszabályozó, az majd megszabja, hogy mikor kapcsoljon ki
meg be. Illetve biztos van vízhőfok szabályozója is (korlát), az elég
sűrűn kapcsolgathat akár.

Változás történt, mégis bevezettetted a gázt? Hol lesz kémény? :-)