[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 21., Sze, 16:11:40 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.21. 15:07:44 +2h-kor írta:

> na ennek a helye érdekelne, mert eddig vizes boltban nem találtam , csak
> 15-ért volt valami nagyon márkás...

mondjuk nem pesten vannak
Keressen bennünket Szabolcs - Hajdú - Borsod megye határában Tiszavasváriban.

http://www.olcsoviztisztito.hu/szurohazak/szurohaz.htm

FHPR12
 Átlátszó szűrőház kék tetővel, légtelenítővel, rézpersely
erősítéssel
 10" x 1/2"
 3.100

FHPR34 Átlátszó szűrőház kék tetővel, légtelenítővel, rézpersely erősítéssel
 10" x 3/4"
 3.100

FHPR1
 Átlátszó szűrőház kék tetővel, légtelenítővel, rézpersely
erősítéssel
 10" x 1"
 3.100

FHPR12-V Átlátszó szűrőház kék tetővel, leeresztő tisztítócsappal rézpersely erősítéssel
 10" x 1/2"
 5.200

FHPR34-V