[Epitesz-barkacs] vízszűrő betét hol ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 21., Sze, 15:36:44 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.21. 15:07:44 +2h-kor írta:

> na ennek a helye érdekelne, mert eddig vizes boltban nem találtam , csak
> 15-ért volt valami nagyon márkás...

----------
  30.FHPR34-N Átlátszó szűrőház kék tetővel,légtelenítővel,rézpersely erősítéssel 10” x 3” K2092
Ára: 3.540 Ft

Átlátszó szűrőház kék tetővel, légtelenítővel, rézpersely erősítéssel Tartozék: Mechanikus légtelenítő Opcionális kiegészítők: Szűrőház tartókonzol; Kulcs szűrőházhoz

 www.szeusz.eu/aruhaz/cart.php?w=23/112&gsm_se...
----------

Alul látható a következő oldalon található kép: annazsofi.hu/olajlevalaszto/howto.html
http://annazsofi.hu/olajlevalaszto/howto/01.jpg

A képen látható:
Anyag Ár Megjegyzés
1*CWG vízszűrő 1.200,-
!!!!!!!!!!!!!!

ezen az árlistán sajnos a dátum nem szerepel
de ide mutat a link -->>>  http://www.cwg.hu/j-hszuro.html#szurok
itt viszonnt nem láttam árat

!!!!!!!!!!!!!!
Budaörs, Keleti utcai új irodaházba költözött.

http://www.cwg.hu/j-hszuro.html#szurok

Cserélhető és lemosható betétes szűrők

Vissza a tartalomjegyzékhez
 113-5-…/CWG, 113-10-…/CWG típusú szűrőházak
Műanyagfejes szűrőház. A légtelenítő szeleppel ellátott polipropilén szűrőfejet sárgaréz menetes persellyel látták el a csőcsatlakozásoknál, így szerelése könnyebb, biztonságosabb.

Alkalmazható betétek: bármely CWG által forgalmazott betét.

Egy olcsó megoldás a lebegőanyagok hatékony eltávolítására.

113-5-…/CWG
Beépítési hossz: 120 mm
Szűrőház magassága: 185 mm

113-10-…/CWG
Beépítési hossz: 120 mm
Szűrőház magassága: 310 mm

-----------------
Józsinak:

http://www.cwg.hu/j-hszuro.html#szurok

 Csapra szerelhető szűrőház, ezüsttel impregnált aktívszenes szűrőpatronnal

A mosogató pulton könnyen elhelyezhető, esztétikus kivitelű krómozott kifolyócsővel ellátott szűrőház tartalmazza az aktívszenes betétet.

Egyszerűen telepíthető, könnyen tisztítható.

Ezüsttel impregnált aktívszén szűrőbetét megakadályozza a baktériumképződést és leköti az íz és szagrontó anyagokat. A váltószelep segítségével a szűrő kiiktatható.

Működése: Szerelje fel a krómozott váltószeleppel ellátott csatlakozóját a csapkifolyó végére, majd a csap megengedése után húzza ki az átváltószelep gombját. Az aktívszén szűrő képes eltávolítani a víz szabad aktív klórtartalmát és a rákkeltő haloform vegyületeket.

Ezüstözött Aktívszenes Szűrőbetét típusa: (SGAC)

A szűrőbetét csere intervalluma: 30 m3 vagy 2 év (2 év után a betétet függetlenül a szűrt vízmennyiségtől ki kell cserélni!)

FIGYELEM: Az ezüstözött aktívszén bevonat meggátolja a baktériumok szaporodását a szénágyon, de el nem pusztítja azokat. A beépített betéteket fagy ellen védeni kell.