[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 15:56:13 CEST

Gál István wrote:

> Mindig "csodáltam" azokat, akik 20 fok körüli vagy alatti hőmérsékleten
> is
> jól érzik magukat.
> Én 24 fok alatt megfagyok, éjszaka meg pláne. Igaz itthon pólóban és

Valszleg ahogy írod, más az öltözék, a tevékenység, meg a fókazsír. :-)
Amúgy szokás kérdése. Emléxem régről. Sereg, kopaszság. Jön a tél. Pizsama
valami rohadt vékony anyag, térdig ér, felül meg alig könyék alatt.
Takaró: 1 pokróc és 1 lepedő.

Amikor jöttek a hidegek, szabályosan vacogtam a takaró alatt. Aztán hogy
hogynem, megszoktam.

Jött az eskütétel, utána szabi. Otthon meleg, meg paplan... egyszerűen nem
bírtam, annyira melegem volt mindenhogy. Hajnali 5-kor felkeltem, és
eljöttem, nem bírtam tovább.

Szóval tényleg szokás kérdése, csak a megszokási idő nem pár nap, hanem
jóval több. Persze azért vannak korlátok. Fagyban kevés ruhával biztos nem
tudnám megszokni.

(A többit is elolvastam, csak nincs túl sok hozzáfűznivalóm. Ez is egy
lehetőség. A sűrű kapcsolgatás így már nem olyan ciki, hogy két lángméret
között kapcsolgat.)