[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 21., Sze, 20:02:01 CEST

Auth Gábor írta:
> Halihó!

>   Akinek a gatyája rámegy a fűtésre... :)

Mindenkitől kérdezem, most hogy vannak a szigetelés árak, kábé mennyiből
jön ki egy ház utólagos szigetelésének négyzetméterára mondjuk 5 és 10cm
szigetelőanyaggal? És hogyan szokták csinálni, értem ezalatt, hogy
mindent kijjebb kell hozni? Gázcső, ereszcsatorna, telefon kötődoboz,
mittudomén milyen csatlakozások a homlokzaton, stb