[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 21:34:20 CEST

Szervusz István!

> Mindig "csodáltam" azokat, akik 20 fok körüli vagy alatti hőmérsékleten is
> jól érzik magukat.
> Én 24 fok alatt megfagyok, éjszaka meg pláne. Igaz itthon pólóban és
> rövidnadrágban

Én is, de így sokkal olcsóbb (-: meg kevésbé macerás a cserépkályhás
fűtés, ráadásul a 24 fok a jelenlegi falakkal nem is menne nagy
hidegben. Amúgy aludni is jobb hidegben, simán lehet 16-17 fokban is,
még egészségesebb is. Gyerekek miatt ez inkább 18-20 mert az egyik
csak négyhónapos de nagyon jól bírja. Fertőzésekkel szemben is
ellenállóbb lesz így mindenki.

szia: Balázs