[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 22:31:39 CEST

Hofferek Attila wrote:
> És a kérdés mésodik része? Ki szokták emelni a szigetelésből a
> homlokzaton futó gázcsövet? Mert itt akkor bele is kell toldani...
> Meg az ereszcsatornát is alakítani kell akkor, meg sokmindenszart.

Szintén a szomszédnál: nem sokmindent alakítottak, viszont nem láttam
falon kívüli gázcsövet. A villámhárító levezetőjét kijjebb szerelték, de
fölül nem toldottak bele, ott a hungarocellből hagytak ki.

A betáp villany a falba van süllyesztve (mármint ahol a méretlen bizti
doboza van), ott a hungarocellt is úgy alakították ki, hogy ferdén befelé
menő élekkel van egy lyuk a falban egy arra merőlegesen álló fal tövében.
Szóval nem vészes.

Szerintem, ha nem is valami frankó megoldás, de nincs akadálya, hogy ott
maradjon minden, ahol van, és ott a hungarocell kissé hiányos.

Azt nem tudom, hogy mi a szabály, hogy a gázcsőnek mennyire kell a faltól
elállnia. Lehet, hogy ha eredetileg elállt 4 centire, aztán
aláhungarocelleznek ott 3-at, az még jó. Körülötte odébb 5 centivel meg
akár 10-15 centi is lehet a plusz réteg. Szóval úgy van a falba
süllyesztve a cső, hogy végülis nincs.

De szerintem csak egyszerűbb a toldás és kijjebb hozás, nem?

Az ereszcsatornát mennyiben érinti? Tök a fal tövében van? Esetleg be kell
csomagolni, tehát rejtett csatornát csinálni. Persze nem hungarocellből,
bár azt is lehet.