[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 22., Cs, 00:28:50 CEST

jahajj, a csatorna levezeto?

hat a hattynyaknal meg kell szabni, es uj tartoval felrakni. ahol nem muszaly, ott ne vekonyitgassuk a hungarocellt.

lehet kapni olyan bilincset, aminek a nyele az egy M8 vegu facsavar. kivettem belole, tettem bele kello hosszu menetes szarat, es purhabbal beleragasztottam a tomor tegla falba a hungarocellen keresztul. kulteri lampakat, konnektort is igy tettem fel.

vajk