[Epitesz-barkacs] menetes helyett beledugos

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 21., Sze, 23:14:55 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.21. 22:41:03 +2h-kor írta:

> Ez egy teljesen megbízható csatlakozási mód, ilyennel van tele belül is
> valszleg.
> Csak legyenek a felületek simák, ahol az O gyűrű van! Onnantól biztos jó
> lesz.

van, ahol az O gyűrű helyett olyan gumialátét van, mint amit a
hollander alá szoktunk rakni. oda is jó? ott mivel javítsam,
mert ott rozsdásodott meg :-( ?

ezt a rugóanyagos valamit 20 évvel ezelőtt már láttam
a betonkeverő csapágynélküli tömörgumis tengelyén,
a tengelybe fúrt lukban, ezért akadtam ki....