[Epitesz-barkacs] menetes helyett beledugos

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 23:23:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> van, ahol az O gyűrű helyett olyan gumialátét van, mint amit a
> hollander alá szoktunk rakni. oda is jó? ott mivel javítsam,
> mert ott rozsdásodott meg :-( ?

Akkor nem tudom, miről van szó. Ez a rugós módi kb úgy néz ki, hogy van
valamelyik részen (asszem a hengeresen) egy fészek az O gyűrűnek, van egy
teljesen hengeres csap rész, tehát az apa, azon van valami bemarás a
rugónak az O gyűrű helyétől a csővég felé.
Rátolod, bedugod a rugót, ami megakadályozza, hogy lejöjjön, az O gyűrű
meg tömít. Nem lehet helyettesíteni lapos gumialátét-féleséggel.

Szóval lehet, hogy nagyon nem ugyanarról beszélünk.