[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 22., Cs, 10:26:11 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

Szerintem az a megfejtés, hogy az amcsik a kis bajokra nem mennek el. Pl
azért nem, mert van vizitdíj. :-) Vagy tudják, hogy ezt otthon maga is el
tudja rendezni.
Amikor már elmegy, vagy esetleg elviszik, akkor már feltehetően nagyobb a
baj, és a konkrét kórokozót könnyebb kimutatni.

Amúgy valami olyasmi az ábra, hogy valaki pl kap egy vírusfertőzést. Le
van tojva, majd elmúlik... megpróbálja lábon kihordani. Az immunrendszer
ettől is, meg más dolgoktól is szerényebben működik, és ha peche van,
erőre kap valami más, jelen lévő pl baci, gomba... szóval kialakul egy, az
eredeti hatásnál jóval erősebb szövődmény.
(Egy ideje, pl Dexter másik listabeli szövegei alapján a még rondább
hatás, hogy valami miatt, akár a vírus direkt hatása következtében is
elindulhat egy autoimmun folyamat, ami konkrét funkciókat, szerveket tehet
tönkre. Nem ritka - tudtam meg máshol korábban -, hogy ilyen vírus által
kiváltott autoimmun folyamat hatására lehet rövid idő alatt pl 1-es tipusú
cukorbeteggé válni. Tehát napok alatt elpusztulhatnak a langerhans
szigeteknél lévő ún. béta sejtek, vagy ilyesmi (nem vagyok orvos), szóval
megszűnik az inzulintermelés. Konkrét fazont is mutattak egy riportban,
aki így járt. De ezek a mostanában előjött h1n1-es vérzéses
tüdőgyulladások is hasonló folyamatok következményei.

Mottó: a focihoz meg az egészségügyhöz mindenki nagyon ért. Az utóbbihoz
én különösen. :-)))