[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 22., Cs, 01:50:41 CEST

Ez itt már erősen OT. A megfázás, mint olyan, egy nem létező betegség,
és erről nagyon nem lehet meggyőzni az embereket.
Viszont mégis létezik, csak indirekt módon. A kórokozók állandóan jelen
vannak, persze kinél töményebben, kinél kevésbé. A megfázás pedig azt
jelenti, hogy azokban a szerveidben, amik lehülnek, romlik a
vérkeringés, és így csökken az immunrendszer működése is. Ezért az
állandóan jelenlévő kórokozók egyensúlya felbomlik.
A megfertőződés is szerintem egy hasonló, 'analóg' folyamat. Van egy
szint, amit adott állapotában el tud intézni az immunrendszer. Ha ennél
többet kapsz, pl. letüsszentenek, az már sok, és megbetegszel. Ha
kevesebbet, pl. egy folyosón tőled jó messze tüsszentettek, és jó
állapotú a védekezőképességed, akkor legyőzöd.

Azt hallottam, hogy Amerikában, amikor elmész a körzeti orvoshoz, ott
nem az megy, mint nálunk, hogy vedd be az antibigyót biztos, ami biztos
alapon, hanem kenetet vesznek, megvizsgálják hogy vírus, vagy baktérium,
és annak megfelelően kezelnek.
Ezt elmeséltem egy magyar orvos ismerősömnek, ő azt mondta, hogy egy
időben annyi féle kórokozó van az egészséges ember torkában is, hogy
képtelenség tenyésztéssel kideríteni, mitől vagy beteg.
Na most legyünk okosak :)

Gábor