[Epitesz-barkacs] gazrozsa vagy siesta?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 22., Cs, 10:39:19 CEST

nem szedtem szet, de a doksi szerint nem nagyon vannak lemezek a hocsereloben. ugyanis a hocserelo alu ontveny. bordak meg csak-csak, de lemezek tuti nincsenek.

a legaramlas perszehogy kenyszeritett, igy siman tud lefele egni. nemtudom milyen az arany a sugarzas es az egestermekbol hoelvonas kozott, komoly hocserelo resz van utanna az biztos.

vajk