[Epitesz-barkacs] gazrozsa vagy siesta?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 22., Cs, 11:05:07 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Lehet valami felületkezelés, hőelnyelő réteg is rajta, de az alu tényleg
> nem valami fickós hővezető.

De elég fickós hővezető, csak a sugárzást nem veszi be szívesen.

Szerintem simán úgy műxik, mint egy hűtőborda. Átáramlik a bordák között a
meleg, nedves gáz, azt jól lehűti, a hőt elvezeti az öntvényben lévő
vízjáratok felé, a víz elviszi. És persze úgy lehet kialakítva, hogy a
benne lecsapódó vizet is elvezeti, összegyűjti.