[Epitesz-barkacs] gazrozsa vagy siesta?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 22., Cs, 11:30:11 CEST

hmm. az biztos, hogy a teteje az ontottvas, nem alu. en azt hittem, abban csak az ego van, nem emlekszem abban is van-e viz. lehet hogy van.

mindig azon rohogtem, amikor meg nem volt a doboz rajta, hogy olyan mint egy auto. alu blokk, ontottvas hengerfej, nagy csigas turbofeltolto, gyujtogyertya porcelan testtel, pipaval, piros nagyfeszkabellel. vezeloelektronika nagy dobozban sok kabellel, stb. allitolag a nagy ipari kazanokon mar lambdaszonda is van.

vajk