[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 22., Cs, 19:04:24 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.22. 17:34:58 +2h-kor írta:

> Na ezt már nem tudom megérteni. Ehhez pont úgy nincs közük, mintha
> felszögelnél egy képet a falra, vagy egy kötéllel átvetett kereket sport
> célokra a padlóba és a plafonba rögzítenél. Jól is néznénk ki, hogy idáig
> süllyedjenek.

pedig már ilyenre süllyedünk, elmebetegek hoztak alkotmányelleneset
----------

 Ezúton is szeretnénk felhívni figyelmüket az építési tevékenységek végzésével kapcsolatos engedélyezési kötelezettségek új jogszabályból adódó változásaira.

1. melléklet a 37/2007. (XII. 13.) ÖTM rendelethez

Építésügyi hatósági engedélyhez és bejelentéshez kötött, illetve engedély és bejelentés nélkül végezhető építési tevékenységek
-------------

17/2008 rendelet már módosította ezt is
 már módosult a 37/2007 ÖTM rendelet

89/2009. (IX. 24.) AB határozat

megjelent az Alkotmánybíróság azon határozata, melyben az építésügyi hatósági eljárásokról, valamint a telekalakítási és az építészeti-műszaki dokumentációk tartalmáról szóló 37/2007. (XII. 13.) ÖTM rendelet II. Fejezetét (AZ ÉPÍTÉSÜGYI HATÓSÁGI ELJÁRÁSOK ÁLTALÁNOS SZABÁLYAI) 2010. június 30. napjával megsemmisíti.
134. számú Magyar Közlöny

> Sőt, a split klímát még úgy is tudnád telepíteni, hogy az udvaron nem a
> falra, hanem a földbe rögzített tartón van a kültéri, a beltéri fixen
> össze van vele kötve, és beadható egy kb 40x30-as lyukon, ami akár ablak

na, ez jó ötlet