[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 23., P, 07:53:47 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.10.23. 00:35:23 +2h-kor írta:

> Az én lakásomban van legalább 10 kémény, de egyiket sem használom a
> kazánhoz. Annyira felb.ták az agyam a kéményseprők, hogy a kazánhoz
> megvettem a gyári füstcsövet, a gyári tetőkivezetést, összeraktam, oszt
> jónapot. Szerintem ez neked is jó lenne, az ilyen mini kéményhez, vagy
> akár parapet kéményhez nem kell külön engedély tudtommal.

egy zárt égésterű ketyere égéstermék elvezetője (ma már) valóban
kívül eshet a kéményseprőkön, de ez nem változtat azon, hogy
a gyári tetőkivezetés is megváltoztatja az építmény megjelenését
de a parapet is
~~~~~
[...]
e) homlokzati rajzo(ka)t és fotódokumentációt a meglévő építmény megjelenése
szempontjából meghatározó nézeteiről,

f) homlokzati rajzo(ka)t az átalakított ...
~~~~~
emiatt a helyi építési hatóság látókörébe tartozol továbbra is, tehát
tervmódosításokat kellene engedélyeztetnem,  és építésrendészeti
bírsággal veszélyeztetett maradnék, ha ezt észrevennék.