[Epitesz-barkacs] 20-as KPE

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 23., P, 13:41:56 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.23. 12:58:31 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Vidd ki a kertbe hamar (amíg meleg van), egyenesítsd ki (rendesen),
> súlyozd le gerendákkal, és akár porszívóval, akár dróttal menni fog.
> Tekercsben nem sok esélyed van.

kültéren
a KPE bírná a napot is, láttam kerítésoszlokon is ilyet, és az elmü is csinál
(vastagabb 63-as meg 100-as KPE csővel az emberáltal elérhető magasságig)

kültéren
mondjuk az egyenes szakaszt megoldanám, de a kanyart hogyan oldjam meg?

( 10m vízszintesen utána  90fokos kanyar, utána megint 10m vízszintesen )

kb 40 évvel ezelőtt vascső védőcsőnél  egy lemezből hajlított dobozon keresztül
meg lehetett oldani, és csavarral lehetett takarólemezt rárakni