[Epitesz-barkacs] alulemez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 18:58:30 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> kerestem így "aluminium lemez"
> ahhoz, hogy hivatalos kereskedőket és árjegyzékeket
> találjak, milyen szavakkal keressem, hogy kb 0,5mm
> alulemezre rábukkanjak?

Én is ezt írtam be, amit itt fent írtál. Rakás találat jött, pl ez
mindjárt másodiknak:

http://www.nova-globus.hu/arak_szinesfem_lemezek.htm

De esetleg nézd meg a www.metalloglobus.hu oldalon is, de jön cégböngésző
link is, hátha van olyan, ami hozzád a legközelebb van.

Ha nem standard minőség kell, akkor alusuisse vagy hogy kell írni. Ott
vettem régebben jól forgácsolható, kissé keményebb, ötvözött alulemezt is.

Milyen keresőbe írtad, és milyen böngészővel nyomulsz?

Itt már a beíráskor jönnek a javaslatok. Ha meg elírom (helyesírás), a
gugli felajánl helyes keresőszót, szavakat. (Szóval google, IE8, XP)