[Epitesz-barkacs] 1W Luxeon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 25., V, 18:35:16 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.25. 17:43:47 +1h-kor írta:

> Szóval bírná, ha lejjebb vennéd az átlagáramot, ugyanakkor villogna, mint
> a fene, nagyon kellemetlen lenne.
> Nem igazán értem, miért kellene így csinálni. Nem igazán célszerű a
> műszaki tartalom jelentős kárára spórolni.

maximum emulálnék  egy bringagenerátort :-)

http://skory.gylcomp.hu/ledlamp/ledlamp.html
Bringavilágítás Leddel

a srác egy kerékpárgenerátorral dióda nélkül nyomatta a ledeket :-)
meg mindenféle elektronika nélkül, de logikus volt

http://skory.gylcomp.hu/ledlamp/bringalampa-kapcs.gif

a végén így összegezte:

alacsony fordulaton a frekvencia is alacsony, emiatt lassú tempónál a ledek fénye villog (5..6km/h) illetve vibrál (10km/h), de normál tempónál már folyamatosnak látszik. Ez a villogás szerintem nem nagy hátrány, söt néha elönyös is lehet. Kis sebességnél a gyengébb fény sokkal feltünöbb ha villog, magyarul sétatempóban is jól látszik a bringa, és kifejezetten jól néz ki, hogy a 4 láppafejböl felvillan a középsö kettö, majd a két szélsö (mint egy repülögép helyzetjelzö fénye :)).