[Epitesz-barkacs] 1W Luxeon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 25., V, 20:06:57 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.25. 19:21:36 +1h-kor írta:

> Na de ha van váltóáramú tápod, miért állsz meg 1 diódánál? Nehogymá ne
> akadjon még 3!

> Ha arra kell, nem is jön szóba a dióda. Különben is, a bringások ma már
> nem nyomulnak (tudtommal) dinamóval. Mechanikai okokból ennek olyan
> hihetetlen szar a hatásfoka, hogy meg is lehet érteni.

ez csak menet közben jutott eszembe :-)

> Ezen a linken olyan lámpa van, amilyen nekem is van. ezt csak rá kéne
> rögzíteni a bringára, és go. Aksi, meg töltő... Egyszer kíváncsiságból
> kipróbáltam, meddig bírja, hát valami állati sokáig. Nem biztos, hogy
> tudsz annyit biciklizni egyszuszra. :-)

a linken levő ledes lámpából még 1darabot sem, nemhogy 4-et :-(

ettől függetlenül én is akkuval kerékpárvilágítok, nem dinamózok
(csak a neten keresgélés közben találtam)

> Maga a lámpa tömített, vízálló, kár szétberhelni.

igazából ma még nem berhelném szét, ha volna hozzá 4darabom sem
(mindössze logikus megoldásnak gondoltam, de gondoltam, rákérdezek)

> [...]
> eszedbe.
>
> Magyarázd el nekem légyszi, hogy miért kell lépten-nyomon olyasmin törnöd
> a fejed, hogy valamit, ami jó, működik, létezik, valami nem igazán jóval
> megpróbálni helyettesíteni, sőt, szétszedni és nem korrektül működővé
> tenni, hogy hátha úgy is jó? Sokszor anyagi okokkal se tudom megmagyarázni
> magamnak. Most pl ez a ledlámpa. Önmagában jó, miért kell szétberhelni?

> Aki biciklis, az biztos tud tippet adni, hogy milyen lámpát érdemes
> felszerelni, honnan lehet jó olcsón megvenni, ledes-akkus... Nos?

hagyományos kerékpárlámpám van, és dinamó helyett egy kidobott
laptopakkuból termeltem ki néhány jó darabot, azzal világítok a kerékpáron.
ha nagyon kell sötétben mennem, de csak végszükségben