[Epitesz-barkacs] 1W Luxeon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 25., V, 22:01:28 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez csak menet közben jutott eszembe :-)

Na akkor most tudatosítsd, és szereld le a bicajodról a dinamót. :-)

Emlékeim szerint üresjárásban is érezhetően beterhel.

> ettől függetlenül én is akkuval kerékpárvilágítok, nem dinamózok
> (csak a neten keresgélés közben találtam)

Akkor jó. Pedig pont meg akartalak győzni, hogy nem jó a dinamós módi. :-)

> hagyományos kerékpárlámpám van, és dinamó helyett egy kidobott
> laptopakkuból termeltem ki néhány jó darabot, azzal világítok a
> kerékpáron.
> ha nagyon kell sötétben mennem, de csak végszükségben

A hagyományos azt jelenti, hogy izzó van benne? Jártomban-keltemben látok
bicikliseket éjszaka, mindnek valami ledes cumója van elől-hátul.