[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Okt. 26., H, 11:22:37 CET

Hali,
Nekem a gázkazánomhoz még szerintem megvannak a 10 éve vett PB fuvókáim.
Tudsz fényképet küldeni a mostani fuvókádról? Szerintem is elég egyformák
ezek. Ha jó, (és megtalálom) elküldöm neket őket, postán.
KI

a beretta "hulladékként jött" (aki azért dobta ki, mert leforrázta vele a
szerszámát), ami gyárilag PB-re is alkalmas, de az ehhez szükséges
cserefúvókákat tartozékként nem adják hozzá.

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4542 (20091026)

http://www.eset.hu