[Epitesz-barkacs] 12 fuvoka berettaban cumizva

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 23., P, 00:35:23 CEST

Az én lakásomban van legalább 10 kémény, de egyiket sem használom a
kazánhoz. Annyira felb.ták az agyam a kéményseprők, hogy a kazánhoz
megvettem a gyári füstcsövet, a gyári tetőkivezetést, összeraktam, oszt
jónapot. Szerintem ez neked is jó lenne, az ilyen mini kéményhez, vagy
akár parapet kéményhez nem kell külön engedély tudtommal.

Gábor