[Epitesz-barkacs] panel vezetékcsere

Toth Gabor toth-g73 at freemail.hu
2009. Okt. 26., H, 16:46:17 CET

Hello!

Először is sok kitartást kívánok a tervedhez! ;-) (Én már túl vagyok
rajta :-) )
A kábelt célszerű gipsszel megfogatni több helyen, majd utána valamilyen
glettanyaggal (ami vastagabb rétegben is felvihető) eltüntetni a nyomokat.
Számíts arra, hogy a menyezeti lámpák és a földközeli konnektorok
vezetékei esetenként az aljzatbetonban futnak, úgyhogy itt vagy vésel,
vagy kompromisszumként marad az aluvezeték. (ezt panelja válogatja)
Mivel mi szerkezetkészig bontottuk vissza a panelt, én eltüntettem
minden vezetéket, de édesanyám a szomszédok miatt gyakran csuklott...

A tapétára lehet kapni tapétagyalut, de ha csak abban a sávban szertnél
tőle megszabadulni, ahol a vezeték van, akkor tapétavágóval vágd meg
előtte a sáv két szélét, és bevizezni sem árt a tapétát, úgy könnyebben
lejön.

Sok sikert, Gábor