[Epitesz-barkacs] panel vezetékcsere

Vámos Dénes lista at vdenes.hu
2009. Okt. 30., P, 20:14:48 CET

Toth Gabor írta:
> Hello!
>
> Először is sok kitartást kívánok a tervedhez! ;-) (Én már túl vagyok
> rajta :-) )
> A kábelt célszerű gipsszel megfogatni több helyen, majd utána
> valamilyen glettanyaggal (ami vastagabb rétegben is felvihető)
> eltüntetni a nyomokat.
> Számíts arra, hogy a menyezeti lámpák és a földközeli konnektorok
> vezetékei esetenként az aljzatbetonban futnak, úgyhogy itt vagy vésel,
> vagy kompromisszumként marad az aluvezeték. (ezt panelja válogatja)
Tényleg az aljzatbetonban megy a rohadék...
De nem is akárhogy. Először felmegy a plafonig, majd ott az illesztésben
megy tovább a fal közepéig, és ott megy le és megy át az aljzatban a
másik oldalra. Ez a vonal ahogy lemegy, a másik oldalt a két konnektor
között van, szóval el se tudom képzelni hogy a másik falon milyen
nyomvonalon futhatnak a vezetékek.
De így sem jött ki annyira rossul, mert pont a számítógép meg a többi
dolognál megy le, így oda majd felteszek egy falonkívüli konnektort, és
bekötöm az alu vezetéket is, ha esetleg kellene a két másik konnektor
valami kisebb terhelésre.
Azokat eddig is csak úgy használtam, hogy az egyikbe be volt dugva egy
hosszabbító, ami átjött a másik oldalra. :)

Tetszik ez a rigips 6-30 is, jól lehet vele dolgozni. Pedig nem
mindenhol volt meg a min 6mm.

--
Üdvözlettel,
  Vámos Dénes