[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 14:06:47 CET

vajk fekete wrote:
> 1. nem megy el, de a szabvany eloirja a felulvizsgalatot/cseret
> 2. uzemben, irodaban hasonlo helyen van egy olyan genyo szabaly, hogy ha
> nem kotelezo
> pl a porolto, de van, akkor bunti jar erte ha nincs felulvizsgalva.

Ott érthető, mert mindenki fedezni akarja magát felelősségileg. Otthon
viszont, ahol senki nem vonható felelősségre, ha nincs, és valaki akar
ilyet, akkor szerintem nem lehet semmit előírni. Főleg, ha aszongya, hogy
"ez a nagypapámé volt, és nem tűzoltó készülék, csak emlék" (például).

Vagy netán megeshet, hogy valaki lazábban bánik a tűzzel, ha tudja, hogy
ott a készülék? Tehát pl petárdázik az ágyban, vagy benzinben kimossa a
melósruhát a kályha mellett... és nem tenné, ha nem lenne ilyen készülék?
:-) Mert akkor jobb, ha nincs.