[Epitesz-barkacs] lakastuz esetere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 14:13:45 CET

Hofferek Attila wrote:

> Viszont egy poroltózott lakást in completto újíthatsz fel, ha szétfújtad
> azt a fehér finom port, gyakorlatilag mindegy, hogy leégett-e, vagy a

Bizony ez így van. Ismerősnek autótüzet oltott el valaki az úton
poroltóval. Napokig szarakodott vele, mire úgy-ahogy használhatóvá tette
az autót.

Különben az autóban lévő tűzoltó készülék az esetek zömében sosem a saját
autóhoz kell, mindig a máséhoz. Egyszer az én zsigulimban lévő motortéri
tüzet is egy épp arra járó autós oltotta el. Olyan gyorsan csinálta, és
hagyott ott, hogy még megköszönni se volt időm.